بیمه تکمیلی شرکت شسکام

بیمه

بسیاری از افراد با بیمه های تکمیلی درمان آشنایی دارند؛ اما بعضی دیگر نیز با این بیمه تکمیلی و جزئیات آن آشنایی ندارند. به همین خاطر می خواهیم بدانیم که بیمه تکمیلی درمان چیست؟ بیمه تکمیلی درمان، بیمه ای است که توسط شرکت های بیمه گر برای جبران خسارت های درمان ارائه می شود. در واقع، بهتر است که بگوییم بیمه تکمیلی یکی از بیمه هایی است که در زمان بیماری برای جبران خسارت های مربوط به بیماری و درمان به کمک بیمه شدگان می آید.
بیمه های تکمیلی درمان در کنار بیمه های پایه افراد به افراد برای پرداخت خسارت های درمان کمک می کنند. افراد می توانند به عنوان یک آینده نگری، در زمان سلامتی خود یک بیمه تکمیلی را خریداری کنند تا در روز های بیماری، به فکر درمان خود باشند، نه هزینه های درمان!

 

(اطلاعیه بیمه درمان تکمیلی گروهی برای کارکنان و افراد تحت تکفل)

 

نمایندگان و همکاران محترم شسکام در سراسر کشور

 

با سلام

به آگاهی می‌رساند، قرارداد بیمه درمان تکمیلی با شرکت بیمه معلم با ارائه خدمات آنلاین از تاریخ 01/09/1402 به مدت یک سال منعقد گردید که تا تاریخ 07/09/1402 مهلت اعلام تغییر نفرات وجود دارد.

بیمه شدگان برای رویت ریز هزینه‌های خسارت پرداختی خویش می‌توانند به سایت بیمه معلم mic.co.ir رجوع کنند. (گزینه خدمات الکترونیک ← استعلام خسارت درمان ← ورود کد ملی و تاریخ تولد)

قرارداد فوق به ازای هر نفر به مبلغ 2.450.000 ریال رسیده که به صورت ماهانه از حقوق بیمه شده کسر می گردد.

با توجه به شرایط بسیار مناسب این قرارداد درخصوص جبران هزینه های سنگین بیمارستانی و پاراکلینیکی که بیش از 80درصد بیمارستان ها و مراکز درمانی به صورت آنلاین بدون ارائه معرفی نامه فقط با داشتن کارت ملی می توانند از مزایا و شرایط این قرارداد بهره مند شوند، لذا زمان عضویت همکاران و زیرمجموعه های ایشان محدود و صرفاً در مدت زمان تعیین شده، امکان پذیر بوده و پس از آن هیچگونه ثبت نامی میسر نخواهد بود. از این رو متقاضیان می بایست درخواست تغییرات خود را دقیقاً از ابتدای قرارداد اعلام نموده و با رعایت نکات زیر نسبت به تکمیل و ارسال درخواست خود اقدام نمایند: (خدمات دندانپزشکی بین اعضای خانواده شناور است)

 

  1. کلیه پروسه انجام تغییرات در سال جاری صرفاً از طریق تکمیل فرم ثبت نام (تصویر پیوست 1) امکان پذیر می باشد. (تمامی کسانی که در قرارداد سال قبل تحت پوشش بوده اند و نفرات زیرگروه آن‌ها نیز دچار تغییر نشده اند، نیازی به تکمیل فرم ندارند و عضویت ایشان به قوت خود باقی خواهد بود، افرادی که متقاضی جدید بوده و یا تمایل دارند فردی را به نفرات زیرگروه خود اضافه یا حذف نمایند، می بایست اطلاعات فرد مدنظر خود را در فرم مربوطه (کاهش/ افزایش) تکمیل نمایند)
  2. به منظور آگاهی بیشتر، جدول تعهدات قرارداد درمان سال1402 (تصویر پیوست 2) موجود است، کارکنان بیمه شده می توانند در طول قرارداد طبق جدول مذکور تا سقف هر یک از ردیف های شرح تعهدات بیمه گر جمعا به مبلغ 2.875.000.000 ریال از مزایای بیمه درمان تکمیلی استفاده نمایند.
  3. کارکنان می توانند افراد تحت تکفل (همسر، فرزندان، پدر، مادر) خویش را نیز تحت پوشش خود قرار دهند. (دختر و پسر بالای 18 سال، داشتن اشتغال به تحصیل و تحت تکفل پدر یا مادر بودن الزامی می باشد.)

       – فرزندان ذکور تا سن بیست و دو سال تمام و در صورت اشتغال به تحصیل تمام وقت دانشگاهی تا سن بیست و پنج سال تمام و فرزندان اناث تا هنگام ازدواج و یا اشتغال به کار بیمه می باشند.

  1. همکاران متقاضی باید دارای بیمه تأمین اجتماعی باشند و نفرات زیرمجموعه نیز می بایست دارای یکی از بیمه های بیمه گر اول باشند.
  2. به تمامی بیمه شدگان تأکید می گردد در زمان ارائه مدارک به منظور دریافت هزینه های درمانی، می بایست اسناد و مدارک خود را الزاماً طبق اطلاعات و شرایط مندرج (تصویر پیوست 3) در ضوابط اعلام شده به آدرس شعب (تصویر پیوست 4) تحویل شعب شرکت بیمه معلم نمایند تا درخصوص دریافت خسارت خود با مشکلی مواجه نشوند و همچنین جهت پیگیری می بایست برگه رسید خویش را دریافت نموده تا در زمان مورد نیاز رسید مربوطه را ارائه نمایند.
  3. امکان اضافه نمودن متقاضی و اعضای خانواده ایشان پس از مهلت مشخص شده میسرنمی باشد و صرفاً موارد استخدام جدید، تولد فرزند (از تاریخ تولد) و ازدواج به مدت یک ماه زمان داشته که فرم مربوطه را به واحد بیمه ارسال نمایند و از اول ماه بعد قابل احتساب و استفاده از شرکت بیمه می باشد.
  4. لازم است تمامی اطلاعات درخواستی به‌طور کامل، صحیح و در زمان تعیین شده ثبت شود تا درخصوص پرداخت هزینه های درمانی به پرسنل تاخیری ایجاد نگردد.
  5. در صورتی که عضو بیمه تکمیلی پس از دریافت خسارت، تقاضای انصراف داشته باشد و یا قطع همکاری و یا فوت گردد مبلغ حق بیمه تکمیلی تا پایان قرارداد از ایشان کسر و یا از آخرین مطالبات وی برداشت خواهد شد.
    بدیهی است این دسته از بیمه شدگان از تاریخ قطع رابطه حق مطالبه هیچ گونه خسارتی را نخواهد داشت.

نکته: حذف زیر مجموعه بدون نفر اصلی (سرپرست) امکان پذیر نیست و به هر علتی امکان حذف وجود ندارد. مگر اینکه دلیل موجهی وجود داشته باشد.

  1. تا زمانی که متقاضیان و افراد تحت پوشش از خدمات بیمه تکمیلی استفاده نکرده باشند، می توانند انصراف خود را به واحد بیمه شرکت اعلام نمایند، که در این صورت حق عضویت باقی مانده ایشان از ماه بعد دریافت نخواهد گردید اما هزینه های قبل نیز مسترد نخواهد شد.
  2. حق بیمه با فرانشیز 10% می باشد.
  3. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 42866000-021 داخلی 701 و 709 تماس حاصل فرمایید.
  4. متقاضیان می بایست تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 07/09/1402 اطلاعات مربوطه را در فرم ثبت نام تکمیل و تحویل نماینده استان نمایند و نماینده موظف بوده از طریق فایل اکسل تعیین شده(تصویر پیوست5) اسامی نفرات را کنترل نموده و به دفتر ستاد ارسال نماید.

 

نکات مهم:

الف: لازم است متقاضیان پس از عضویت و کسر اولین حق بیمه فیش حقوقی خود را کنترل نموده و در صورت وجود هرگونه مشکل با واحد بیمه تماس حاصل فرمایند. (در صورت عدم کنترل و اعلام، مسئولیت وجود هرگونه اشتباه به عهده بیمه شده (پرسنل) می باشد.

ب: نحوه تسویه حساب باشرکت بیمه سال قبل(حکمت):

اعضای سال قبل که تا تاریخ 30/08/1402هزینه درمانی داشته اند اما مدارک خود را به شرکت بیمه ارسال ننموده اند، طی هماهنگی با شرکت بیمه حکمت (قرارداد سال قبل) دو ماه مهلت گرفته شده که اعضا می توانند برای دریافت هزینه خسارت تا تاریخ 01/11/1402 به شعب بیمه حکمت در سطح کشور مراجعه نمایند.

1- (پیوست 1) فرم (افزایش-کاهش) متقاضیان بیمه درمان تکمیلی شسکام

2- جدول تعهدات (پیوست 2)

3- شرح تحویل اسناد خسارت به نمایندگی های شرکت بیمه گر (پیوست 3)

4- لیست-شعب-پیوست-4-3

5- (پیوست 5) نمونه اکسل

اطلاعیه بیمه عمر و حوادث گروهی

 

 

با سلام و احترام

    پیرو انعقاد قرارداد بیمه عمر و حادثه با شرکت بیمه معلم کلیه پرسنل شاغل در مجموعه از تاریخ 01/09/1402 به مدت یکسال بصورت خودکار با مبلغ 3.480.000 ریال سالیانه ( حق بیمه ماهیانه 290.000 ریال) که یکجا در ابتدای قرارداد کسر خواهد شد، بیمه می شوند و در صورت قطع همکاری نیز تا پایان مدت مذکور تحت پوشش بیمه عمر قرار خواهند گرفت.

    نمایندگان محترم می بایست فرم های درخواست بیمه و تعیین ذینفع (درصد ذینفع مشخص باشد) را جهت تکمیل در اختیار پرسنل قرار داده و اصل آن را حتما به واحد بیمه شسکام ارسال نمایند، مستدعیست پرسنلی که قصد انصراف دارند حداکثر تا مورخ 14/09/1402 فرم مربوطه را تکمیل و اصل آن به همراه فایل اکسل توسط نماینده به دفتر مرکزی ارسال گردد. بدیهی است پس از مدت مذکور هیچ گونه درخواست انصرافی پذیرفته نخواهد شد.

نرخ های پوشش به شرح ذیل می باشد:

ردیف

نوع پوشش

سرمایه (ريال)

1

فوت به هر علت

900.000.000

2

فوت بر اثر حادثه

900.000.000

3

نقص عضو به علت حادثه

900.000.000

 

تبصره 1: لازم به ذکر است در صورت فوت بر اثر حادثه، علاوه بر مبلغ مربوط به بند فوت بر اثر حادثه، مبلغ فوت به هر علت نیز پرداخت خواهد شد. (مجموع پرداختی 1.800.000.000 ریال خواهد بود.)

تبصره 2: مهلت اعلام فوت پرسنل از سوی نماینده به واحد بیمه شرکت 7 روز کاری می باشد.

تبصره 3: آئین نامه شرایط و مقررات بیمه عمر و حادثه به منظور بروز هرگونه حادثه و رعایت موارد های اعلامی اعم از: مقررات، مدارک مورد نیاز در صورت فوت، مدارک مورد نیاز در صورت نقص عضو و استثناعات بیمه نامه به پیوست موجود است.

 

1- ضوابط و مقررات بیمه نامه عمر و حوادث به نمایندگان

2- درخواست حذف بیمه عمر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *